Update: 21 februari 2022
Je wilt een nieuwe of andere website opzetten, maar wat is de beste website software? En wat is een goede website?
Ik heb ruim 10 jaar ervaring (in loondienst en niet bij een software bedrijf 😉), met allerlei soorten website software en maatwerk websites. Hier vertel ik je welke website software momenteel de beste website software is, als jij als (startende)ondernemer een winstgevende website wilt hebben!
Als je een website nodig hebt wil je dat deze:
1. Zorgt dat jij als kleine of grote ondernemer geld ga verdienen dankzij je website, in plaats dat deze geld kost!
2. Hoog in google scoort; zonder dat je er zelf veel technische kennis voor nodig hebt.
3. Zorgt voor meer leads (aanvragen naar jouw producten/diensten),
4. Makkelijk in gebruik is.
Wij hebben ontdekt dat de Phoenix website software hier voor zorgt, zelfs een leek op het gebied van websites kan overweg met de software!
Dus... als jij als startende-, kleine- of grote ondernemer meer wilt gaan verdienen met je website lees dan verder!
De IMU staat voor Internet Marketing Unie en is 10 jaar geleden opgericht door Tonny Loorbach. Sinds enkele jaren is Martijn van Tongeren mede-eigenaar van de IMU. Hun fysiek kantoor zit aan de Herengracht 66 in Amsterdam.
Beide jonge ondernemers zijn het bekende gezicht van de IMU. Je komt ze tegen in hun video’s, podcasts, cursussen en op hun evenementen.
Tonny Loorbach startte in 2010, thuis aan de keukentafel, de IMU om ondernemers online marketing te leren en hen te helpen door zijn website software (Phoenix). Tonny specialiseerde zich in zoekmachine optimalisatie en schreef hierover een boek 'Doelgerichte SEO' waarmee hij een #1 bestseller scoorde. Vanuit zijn passie voor psychologie verschoof hij zijn focus later naar conversie optimalisatie en neuromarketing. Tegenwoordig houdt Tonny zich bezig met de strategie van de IMU (directeur morgen).
Martijn van Tongeren begon ooit als klant van de IMU, maar hielp stiekem liever andere ondernemers met hun websites. Hij kwam al snel bij de IMU en groeide door van klantenservice, naar Chef Klantgeluk (community building), naar manager, naar mede-eigenaar van de IMU. Hij heeft 11 jaar online marketing ervaring. Martijn is met name expert op het gebied van marketing funnels en segmentatie. Hij runt het bedrijf op de werkvloer (directeur vandaag) en is de bindende factor van het team. Zijn motto is 'hard gaan is goed gaan'. Samen met Tonny is hij het altijd vrolijke gezicht van de IMU.
Samen schreven Tonny en Martijn in 2020 het boek ‘De Online Marketing Tornado’. Wat binnen enkele maanden ruim 20.000 keer is verkocht(!). Zelf heb ik dit boek ook aangeschaft, het is een aanrader voor iedereen die een website heeft.
1. De ‘Smart Content Module’ die ervoor zorgt dat alle pagina’s binnen de website, door interne links, automatisch als een SEO spinnenweb verbindt. Dit heeft een sterk effect in Google.
2. Het ‘Content Kanon’. Hiermee zet je snel een kennisbank op je website en scoort je website daardoor veel beter in Google!
Zoals ik al vertelde heeft Tonny zijn kennis over SEO in een boek gebundeld en uitgegeven. Het boek staat bij Bol.com op nr. 1, een echte bestseller dus. De ervaringen van ons en hun andere klanten spreken ook voor zich. Het is dus waar dat een Phoenix website sneller hoger scoort in Google!
Peter (tuinbranche): "Zo kreeg ik 1000 leads binnen twee weken"
Zoals de ondernemers hierboven vertellen is het duidelijk dat je met het gebruiksvriendelijke systeem en de Unieke SEO tools van Phoenix een enorme stijging aan bezoekers op je website kan krijgen.
Het systeem is heel erg gericht op het krijgen van leads (aanvragen) en conversie (aankopen). Zo kun je de bezoeker van jouw website bijvoorbeeld een e-book o.i.d. laten downloaden en hier op een eenvoudige manier een automatische mail funnel van bijv. Mailblue aankoppelen, zodat je de bezoeks van je website meerwaarde geeft en niet kwijtraakt. Op deze manier krijg je gegarandeerd meer conversie (dus aankopen)!
Het maakt niet uit of je een starter, kleine- of grote ondernemer bent. Dus met een Phoenix website en het volgen van de IMU strategie levert je website zeker weten geld op!
Ook deze website is ook met de Phoenix website software gemaakt. Wij en meer gebruikers van de Phoenix website software, vinden het systeem erg makkelijk in gebruik. En weet je iets niet dan staat de support je bij 🙂 Je kan iedere website pagina eenvoudig met elementen zoals tekstblokken, productoverzicht, video’s, foto’s, aftellers (voor acties), call-to-actions etc. indelen zoals je zelf wilt. Een mailprogramma koppelen (voor het versturen van automatische mailings) is ook erg eenvoudig.
Een groot voordeel is dat je de Phoenix website software 14 dagen helemaal gratis uitproberen, je zit dus nergens aan vast! Zo kun je op je gemak kijken of het iets voor je is, zonder dat het jou iets kost. Let er wel op dat, na die 14 proefdagen, het abonnement automatisch in werking treed. Wil je dat niet dan moet je, voordat de proeftermijn, afloopt een mailtje naar de support sturen en aangeven dat je verder geen gebruik meer wilt maken van de Phoenix website software. Dit staat trouwens ook duidelijk op de registratiepagina aangeven hoor :-). Mijn ervaring is dat de IMU duidelijk is en absoluut niet met adertjes onder het gras werkt, heerlijk!
Dan gaan we nu samen kijken wat de Phoenix website software kost.
Je hebt keuze uit twee abbonnementen:
Phoenix Premium
Jaarabonnement
Phoenix Ultimate
Jaarabonnement
Wij komen tot de conclusie dat de voordelen van een Phoennix website de volgende zijn: